טיפים לרכישת מכונת כביסה

מערכת שורש  ג אייר, תשפב  5/4/2022

יש הרבה מאוד טיפים לרכישת מכונת כביסה, אבל יש כמה שממש יסדרו לכם את המחשבה. הנה הם לפניכם
.......................

טיפים לרכישת מכונת כביסה

צילום: freepik

חיפוש קצר במנועי החיפוש השונים מעלה אינספור טיפים לרכישת מכונת כביסה. בין ים הטיפים, נשאלת השאלה על מה אפשר לוותר ועל מה חשוב לא לוותר כאשר בוחרים את מכונת הכביסה שתלווה אתכם בשנים הקרובות. כדי לעשות קצת סדר בבלאגן (ובכביסות...), אספנו טיפים לרכישת מכונת כביסה שבאמת חשוב לשים אליהם לב לפני שבוחרים את המכונה החדשה שלכם.

-          גודל התוף – כאשר מדובר על טיפים לרכישת מכונת כביסה, אולי החשוב והמרכזי ביניהם הוא גודל התוף, כלומר כמה כביסה תוכלו לכבס בכל פעם שתפעילו את המכונה. כאן התשובה, כמובן, משתנה בהתאם להרכב המשפחתי. מטבע הדברים, אם מדובר בזוג צעיר או רווקים, צרכי הכביסה שלהם נמוכים באופן משמעותי בהשוואה למשפחה מרובת ילדים. לכן כדאי לבחון את הצורך האמיתי שלכם ורק אז לבחור מכונת כביסה שתתאים במדויק למידות שלכם.

-          ואם כבר מדברים על מידות, טיפים לרכישת מכונת כביסה כוללים, כמובן, את הגודל של המכונה. אם יש לכם מקום מוגבל, כדאי למדוד אותו היטב ולאחר מכן לבחון איזה מכונה יכולה להיכנס בדיוק. אם תמדדו "עם העין", תבצעו רכישה ואז יתברר שהמכונה גדולה מידי, תהיה לכם בעיה למקם את מכונת הכביסה וברוב המקרים תעדיפו להחליף אותה באחת אחרת, ואז שוב מתחילים את כל סיפור בחירת מכונת הכביסה מההתחלה.

-          איכות הניקוי – רשימת טיפים לרכישת מכונת כביסה חדשה לא יכולה להיות שלמה בלי לגעת באיכות הניקיון שמציעה המכונה. דירוג הניקיון הוא על פי סקאלה שנעה בין A ל-G, כאשר A הוא הדירוג הגבוה ביותר. כשאתם בוחרים מכונה ודאו שאיכות הניקיון שהיא מציעה עומדת ברף הציפיות שלכם.

-          מדד הרעשים – טיפים לרכישת מכונת כביסה צריכים לכלול גם את הרגישויות שלכם. כך למשל, עבור אנשים הרגישים לרעשים מומלץ לבחור במכונת כביסה שקטה ככל הניתן. אגב, יש תוכניות כביסה שקטות ברוב המכונות המתקדמות. תוכניות אלו מיועדות להפעלה בלילה, כאשר כולם ישנים. אם מספיקה לכם תוכנית אחת כזו, מה טוב. אם תעדיפו מכונה חרישית, חשוב לשאול את המוכר האם המכונה שאהבתם עומדת בקריטריון האמור.

-          תוכניות כביסה – טיפ אחרון ברשימת טיפים לרכישת מכונת כביסה חדשה עוסק בנושא התוכניות שהיא מציעה. תוכניות לכביסה עדינה, לבנה, תוכניות לכביסה של לבנים, כביסה של בגדים מצמר, כביסה של בגדים כהים או צבעוניים, סחיטה מהירה, תוכנית לכביסה קצרה – אלו רק חלק מהתוכניות שמכונות הכביסה השונות מציעות. רגע לפני שאתם בוחרים את האחת, ודאו שתוכניות הכביסה השימושיות ביותר אצלכם מוצעות גם במכונה החדשה.

אחרי שקיבלתם טיפים לרכישת מכונת כביסה, הגיע הזמן ליישם בחנות מכשירים החשמל הקרובה. בהצלחה